Bakonyi táborozás - 2016. szeptember 14.

A 2015-16-os tanév végén erdei tábort szervezett a felsős diákok számára a Bakony-hegységbe Csajtainé Szabó Ági néni és Balázsné Aranyos Judit néni.

Július 18-án reggel indultunk távolsági busszal Veszprémbe, majd vonattal utaztunk tovább Vinyére. Itt volt a szállásunk a Likas - kő Vendégházban. Lepakoltunk, elfoglaltuk a szobáinkat. Ebéd után sportoltunk, felfedeztük a környéket. Elsétáltunk a Likas –kőhöz, minden lehetséges helyen megmásztuk, a”likakon” bujkáltunk. Este vacsora, majd játék következett.

Másnap Győrbe, a Mobilis- ba látogattunk, ami egy interaktív kiállítási központ és tudományos játszóház. Járművekkel , közlekedéssel kapcsolatos érdekes, látványos bemutatót nézhettünk meg. Ezt egy belvárosi séta követte. Este izgalmas éjszakai bátorság túrán vettünk részt, csoportosan, párban és egyénileg is.

A következő nap reggel túrára indultunk a Cuha-völgybe. Nem a kiépített szakaszon mentünk, ezért sziklákat másztunk, és többször átkeltünk a Cuha –patak vizén, köveken ugrálva. Jártunk az Ördög–réten, a Kőpince-forrásnál és a Zsidóréten is. Ebéd után elsétáltunk a vinyei Szent László Kalandparkba, ahol három különböző nehézségű pályán és csúszó-pályákon próbálhattuk ki ügyességünket. Kissé fáradtan tértünk vissza szállásunkra, vacsora után számháborúztunk.

Csütörtök reggel ismét felkerekedtünk egy Cuha-menti túrára, ezúttal a kiépített utat használtuk. A túra után Zircre utaztunk, itt megnéztük a Bakonyi Természettudományi Múzeumot, és a Reguly Antal Műemlék- Könyvtárat. Este a táborban -mivel ez volt az utolsó esténk-, tanáraink kérésére egymást kellett szórakoztatnunk vicces jelenetekkel. Mulatságos produkciók születtek!

Péntek reggel fájó szívvel csomagoltunk, de indulnunk kellett haza. Haza utunk kalandosra sikerült, mert késett a vonatunk, így lekéstük a tervezett buszjáratot.

Köszönjük a rengeteg szép élményt és túrát Judit néninek, Ági néninek és Lillának! Reméljük, hogy jövőre is lesz erdei tábor, mi biztosan ott leszünk!